Strony

niedziela, 9 czerwca 2013

idziemy!

dziś w Toruniu Marsz.
kierunek --> Rodzina.




5 komentarzy:

  1. Edith,mam nadzieję,że dobrze się Wam maszerowało:-)) u nas rano była przepiękna pogoda....niestety było oberwanie chmury, grad....ulice płyną...ogród zalany ,a w piwnicy 50 cm wody:-((( i podobno ma być powtórka:-((( mam nadzieję,że nie zaleje nam pieca:-(woda wpływała przea dzrzwi:-(((
    na pocieszenie wcześniej byliśmy na spacerku i nazbieraliśmy łubiankę prawdziwków:-))już zjedzone w risotto:-))
    ściskam:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ściskam Cię Kochana i posyłam ciepłe myśli! niech już ten deszcz od Was pójdzie, a słońce niech osuszy ziemię, dom i łzy...
      ps. to niesamowite, że już są grzyby! że też mają czelność wystawiać łebki przed latem! ;) a poważnie, to bardzo się cieszę, bo uwielbiam! :)))

      Usuń
  2. Ależ fajna akcja, a zdjęcie w promyczkach urocze:-)
    Pozdrawiam
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, dziękujemy :) a akcję popieram całym sercem. pięknie się udała, była cudowna pogoda, choć w innych częściach kraju powodzie...
      pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  3. wpadłam na twój blog przypadkiem, ale tu jest bardzo...bardzo...bardzińsko...klimaty podobne do moich, tak jakoś swojsko...a zdjęcie cudne...to jakby moja Joanka za rok;))) może zrobię jej kiedyś taką fotę w promyczkach słońca;) moje starsze dzieci mają podobne zdjęcie...pozdrawiam cieplutko i

    OdpowiedzUsuń