Strony

wtorek, 31 grudnia 2013

Wstecz

"Jeśli spoglądasz wstecz i odtwarzasz w pamięci ostatni rok,
a z oczu nie płyną ci łzy radości albo smutku, uznaj go za stracony"
Ally McBeal :)


Moi Drodzy,
ostatni dzień grudnia to dla mnie co roku taki czas patrzenia wstecz.
Zatrzymuję się na chwilę i przywołuję to, co było. Żegnam się z tym czasem.
W ten sposób staję się gotowa na to, co przynosi przyszłość.

Gdybym miała opisać miniony rok jednym słowem, powiedziałabym, że był ciężki.
Pod wieloma względami.
Co nie znaczy, że pozbawiony pięknych chwil.
Lekcje, których mi udzielił nauczyły mnie bardzo wiele i mam nadzieję nigdy ich nie zapomnieć.
W przyswajaniu najtrudniejszych przypominałam sobie mądre słowa pewnej bardzo bliskiej mi Osoby:
Żeby życie nie było nudne, musi być trudne.

Dziękuję Ci Stary Roku za ten czas.
Jestem gotowa na to, co przyniesie Nowy.

A Wam życzę, byście patrząc na miniony rok uronili łezkę.
I by Nowy był dla Was łaskawy i bogaty w doświadczenia, których potrzebujecie do rozwoju.

Do zobaczenia w Nowym Roku!
:)))
Edith







6 komentarzy:

  1. Piękne życzenia, i Tobie życzę wszystkiego co najpiękniejsze i wyczekane :)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Uleńko! I Ty również miej piękny, dobry rok :)

      Usuń
  2. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu! Dla Ciebie także :)

      Usuń
  3. Niech ten Nowy Rok przyniesie mniej trudnych chwil zatem... Wszystkiego dobrego Edith! Dla Ciebie i Twoich bliskich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beo :) I Tobie niech ten rok przyniesie to wszystko, o czym marzysz :)

      Usuń