Strony

piątek, 10 stycznia 2014

Niezapominajki

No dobrze, drogie Panie -
czy wśród Waszych noworocznych postanowień jest wizyta u ginekologa i zrobienie okresowych badań?

A Wy, drodzy Panowie -
czy postanowiliście wspierać w tym Wasze żony, partnerki, siostry, mamy, babcie, córki? A może zaplanowaliście, że będziecie im towarzyszyć w trakcie wizyty u lekarza?

Ja wczoraj zrobiłam cytologię.
I robię ją regularnie. Tak jak i inne badania.
I nie daję sobie wmówić (nawet lekarzowi, o zgrozo!), że póki jestem w ciąży, a potem póki karmię piersią, nie ma potrzeby robienia im usg.
Gdybym w to uwierzyła, od trzech lat nie miałabym zrobionego tego badania.

Tak więc badam się.
I piszę Wam dziś o tym jako doula, psycholog zdrowia, żona, mama, a przede wszystkim kobieta.
Bo wiem, jakie to jest ważne.
Bo nie chcę żałować, że nie zrobiłam badań w porę.
Bo nie chcę cierpieć, gdy dowiem się, że któraś z Was nie zrobiła ich w porę.
Bo jestem Niezapominajką.
A Ty?


via Pinterest

Niedawno ruszyła kolejna, V już odsłona Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej "Piękna, bo zdrowa"
Obejrzyjcie spot.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz